Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. július 30., szerda

Vagány táska egy vagány csajnak

Talán emlékeztek még a romantikus rózsás táskára. A gazdája nagyon elégedett volt vele, és a lányának is megtetszett a fazon. Viszont mivel egy vagány tiniről van szó, nem virágos, romantikus, csipkés, hanem sportosabb kivitelben kérte.




A lehetséges anyagok között szóba került a farmer és a lenvászon is, ezért egy farmer-lenvászon kombinációt álmodtunk meg. Nemrégiben kedves barátnőmtől kaptam két zsáknyi farmernadrágot, ezeket átnéztük és kiválasztottuk a legérdekesebb zsebű darabot, aminek a színe nagyszerűen passzol a nyers lenvászonhoz.




A nadrág hátsó zsebei felhasználásával készült a táska eleje, és a szárából a táska oldala és alja. A táska tartásáról itt is közbélés gondoskodik. A táska belül kétterű, az elválasztón egy háromosztatú zseb van, továbbá kulcstartó és pendrive-tartó teszi még komfortosabbá. Hosszú, állítható füle van, akár átvetve is hordható.



Egy kiegészítőt is varrtam hozzá, melynek díszítése egy picike zseb a farmer elejéről.. Ez a cipzáros neszi kb 25x18 cm-s, amiben apróságokat, vagy akár egy tabletet is lehet tartani.

A gazdája ma délután felhívott és megköszönte a táskát. Nagyon tetszik neki. Nekünk is... :)























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése