Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. július 2., szerda

Romantikus táska neszivel

Egy kedves ismerősöm megkért, hogy varrjak neki egy romantikus stílusú táskát csipkével, rózsákkal, zsebekkel.











 


Mérete: 35x25x10 cm. 
A táska elejébe egészen keresztül kívülről egy két osztatú zsebet készítettem, belül pedig a hátsó oldalán egészen keresztül egy zsebet, amit három felé osztottam. Egy hosszú pánton karabiner a kulcsoknak, egy másik kütyü pedig pendrive vagy akár telefon, netán valami zenelejátszó részére - hogy ne kelljen a táska aljában kotorászva keresgélni...
A táska külső része nyers lenvászon, a mintás pedig pamutvászon - gyönyörű romantikus rózsás mintás. Fehér csipkével tettem még csajosabbá. Belül - sajna nem kaptam már abból a szép csíkos anyagból, de színben és stílusban tökéletesen passzol ez az apró mintás pamutvászon. A belső zseb szintén csipkével díszítve - csak a gazdája gyönyörűségére :) A jó tartásról speciális közbélés gondoskodik, a külső anyagot pedig rávasalható ragasztós anyaggal tettem jobb tartásúvá. Így gyakorlatilag 4 rétegből áll a táska.







A neszit hasonlóan a táskához két féle anyagból készítettem és kapott egy külső zsebet is. Tapasztalatom szerint ez a lapos fazonú neszeszer sokkal jobban illeszkedik a táskába, mint aminek talpa van. Mérete miatt akár női dolgokat, smink cuccot, gyógyszereket vagy bármilyen egyéb apróságot tarthatunk benne.








A cipzár húzóra a természetes anyag irányvonalát követve fa gyöngyöket kötöttem, hogy könnyebben lehessen megtalálni - na meg olyan jól néz ki :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése