Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. november 5., szerda

Új anyagokból

A múlt héten bementem Pécsre a méteráru boltba anyagokat venni egy takaróhoz. Ott amiket láttam, hát a bonyhádi kínálat ahhoz képest ... Mintha valami mézes bödönben lettem volna. Ennyi gyönyörűséget egy helyen! Vettem néhány anyagot a takaróhoz és nem bírtam ki, hogy ne vegyek még párat csak úgy. Azonnal beleszerettem egy lila mintás anyagba, amiből készítettem ezeket a nesziket. Ez nem a hagyományos magyar pamutvászon, hanem a drágább külföldi. 






A lila mintás anyaghoz választottam szintén abból az árkategóriából egy zöld pöttyöset, a kettő együtt nagyon jó lett! 


Két fajta neszit készítettem belőlük, kettőt, aminek talpa van és kettő laposat.  Én szeretem használni a laposat is! Különösen kis táskában könnyebben kezelhető.


Mind a négy gazdára vár, illetve készül hozzájuk telefontok is! Írjatok, hívjatok, ha szeretnétek valakit megajándékozni valamelyikkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése