Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. november 13., csütörtök

Bibliaborítók EFO-ra

Ez úgy kezdődött, hogy Zsuzsinak van egy EFO-ja. Egyszerű fordítású Biblia. Tudni kell róla, hogy a borítója puha, ennek is van előnye, meg hátránya is. A lapjai nagyon vékonyak, amit a puha borító nem annyira véd. Amikor évekkel ezelőtt megvette a Bibliát varrtam egy tokot neki, amibe bele lehetett csúsztatni. Az is szép volt, a célnak megfelelt, de macerás volt minden használatkor kivenni, visszatenni.
Most viszont láttam valahol egy újabb megoldást. A bújtatója sokkal szélesebben fogja a fedelet, mint a korábbi könyvborítókon megszoktuk és a két fedelet egy tépőzáras vagy gombos pánt fogja össze. Ettől aztán nagyon stabil lett az egész.



Ezt az elvet alkalmazva gyártottam néhány darabot belőle és tervezem még sokkal többet is igény szerint!
Lehet csajos, pasis, romantikus, vagány, fiatalos, visszafogott. Mindenki egyénisége szerint rendelhet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése