Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. november 12., szerda

Kicsi színes pénztárcák

Annyira szeretem ezeket a színes anyagokat! Olyan sok lehetőség van bennük. Úgy érzem valami különlegesen hozok létre, amikor ezekből alkotok. Így születtek meg ezek a kicsi pénztárcák - vagy akármi tartók. Az egyik rekesze cipzárral, a másik patenttal záródik. Felhasználási köre igen széles lehet.

Szívesen venném, ha tippet adnátok, ti mire használnátok?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése