Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. december 1., vasárnap

Bibliaborítók

Kedves olvasóim! Ma bibliaborítókat hoztam. Sok terv van még a fejemben... Színesek, fiatalosak, sőt vagányak is! Ők is jönnek a vásárra... Értékes ajándék lehet belőle karácsonyra. Nagy szeretettel és gondossággal készítem őket.
Valójában egy borítóval nem csak védjük a Bibliát, hanem dísze is lehet a lakásnak, egy kedves kiegészítője a nappalinak, hálószobának, ezen kívül olyan jó kézbe venni egy puha, kellemes tapintású textil külsejű könyvet!  Bárhová megyek viszem a Bibliát és sokat megnézték, megdicsérték már. Emiatt aztán gondoltam egy nagyot, hátha más is szeretné új ruhában látni a régi Bibliáját... Netán egy új Bibliát textil köntösben...Most bármelyik vágya valóra válhat.


 Természetes vászon anyagból, patchwork technikával készült Bibliaborító, némi rátéttel.  Kisméretű családi Bibliára való.

 A hagyományőrzők kedvére: kékfestő anyagból csipkedíszítéssel készült Bibliaborító. Selyemszalag könyvjelzővel, hogy mindig tudd, hol hagytad abba az olvasást.

Együtt a két borító... Lesznek még testvérei nagyobb Bibliára is. Nem olyan könnyű éppen megfelelő méretű borítót venni csak úgy látatlanban, ezért a vásárló részére egy éppen beleillő Bibliát adok ajándékba!

Tavalyelőtt varrtam magamnak egy zöld bibliaborítót. Akkoriban a festett anyagok szerelmese voltam és mindent abból varrtam. Akkor varrtam a drezdai tányéros asztalközépet, díszpárnákat, pzs tartót, ezért különösen beleillett a nappali színvilágába a zöld könyv. Azok kedvéért, akik nem látták, vagy nem emlékeznek rá:


Holnap hozom a többieket is, amik várják a megfelelő fényviszonyokat a fotózáshoz. Nézz be holnap is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése