Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. január 1., szerda

Új év - új táska

Kedves Olvasóim!

Szeretettel kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot, örömöt, békességet és jó egészséget erre az új évre. Kívánok sok hasznos és kellemes időtöltést. Remélem idén is adok egyeseknek ötletet valami szép varrás, kosárfonás elkészítéséhez. 

Mindjárt az év elején valami kedveset hoztam. A karácsonyi ünnepeket a fiaméknál töltötte együtt a család. A menyem régi vágya valósult meg: együtt varrtunk egy táskát neki. Erről a táskáról hoztam néhány képet. Még annyit róla, hogy itthonról vittem az anyagot hozzá. Kb. 2x30 cm pamutvászon, 2 db cipzár, egy mágnespatent és egy csomag felmosó, kevés csipke, szatén szalag kell hozzá - ja, és idő, meg jó adag türelem. Ezek közül egyik sem hiányzott, így nekiálltunk. Megterveztük, kiszabtuk és Kata ügyesen, nagy precizitással megvarrta ezt a csinos táskát. 
Szempont volt, hogy a táskán legyen külső zseb és a belső zseb jó tartású, bélelt legyen, továbbá a mérete, amibe A4-es füzet belefér kényelmesen. .

 A táska cipzárral záródik, belül bordó csipke teszi megtalálhatóbbá a zsebet, bordó pántra varrt Kata két karabinert - egyet a kulcsoknak, egyet a kerékpár lámpájának, hogy könnyen megtalálja.
 Mivel állítható vállpántot nem tudtunk varrni megfelelő kellékek hiányában, ezért megkötős füle van, hogy mégis szabályozni lehessen a hosszát.
 A táska hátoldalán cipzáras zseb. A zsebet bordó szegély díszíti.
Az eleje kétféle csipkét kapott - egy ekrü és egy bordó, amit középen szatén szalag választ el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése