Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. december 28., hétfő

Minionsereg

Itt Zsuzsi.


Idén a minionok meghódították a szíveket. Mi tagadás, nagyon cukik. Így, hát anyunak volt egy csomó megrendelése minion párnákra, telefontokokra, sőt, tortára is. Az ünnepek előtti hajrában, mivel épp itthon voltam, segítettem neki és saját kezűleg megvarrtam négy cuki minion párnát.
Nagyon a szívemhez nőttek, volt már nevük is, többször megsimogattam, megpuszilgattam őket és nagyon fájt, amikor meg kellett tőlük válni. :(
De a megrendelés az megrendelés... Szívből remélem, hogy az új gazdáik is ilyen örömmel fogadták őket.
Vigyori
Zizi

Csücsöri
Bugyuka
Minion párnák még mindig rendelhetőek egyszemű vagy kétszemű kivitelben. Garantáltan mindegyik egyedi darab, önálló személyiség. Ami közös bennük, hogy egyetlen vágyuk a leggonoszabb gonosztevő szolgálatába szegődni. Távol álljon tőlem mindenfajta politizálás, de azért senki se lepődjön meg, ha a minion párnái elkezdenek menetelni a Parlament felé... ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése