Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. december 31., csütörtök

Az erő sötét oldala

Zsuzsi jelentkezik.
Az elmúlt hetekben a fél világ Star Wars lázban ég, amit meg is lehet érteni. Én is örülök az új résznek, bár temérdek dolgom miatt még nem láttam, de alig várom, hogy megnézzem a moziban. Majd szólok, ha megtörtént, addig senki ne merjen kommentelni róla! :D
A legmenőbbek persze már rég megnézték, kritikát írtak róla a facebookon, persze lelőve minden poént a béna késedelmeskedők bosszantására, szelfiztek a popcornnal a moziban, stb... Én eközben a menőséget új szintre emeltem, gondoltam egyet és alkottam 10 azaz tíz darab Darth Vader-es párnát. 



Hatalmas kaland volt a sötét oldalon. Fekete szövet, izgalmas textilfestékek... Magam terveztem a sötét nagyúr sziluettjét, életem kockáztatásával vágtam ki szikével egy műanyagfóliából, majd hihetetlen kreativitással pancsoltam bele az anyagba a festéket. Minden percét élveztem. Vader nagyúr fekete alapon fehér színben, kékben, türkizben és zöldben, illetve sárgától kékig tartó színátmenetben készült. Mindegyik egyedi, és ahogy írtam, limitált széria. El is kapkodtak belőle néhányat rögtön, úgyhogy aki szeretne még egyet, az nagyon igyekezzen!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése