Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. május 28., csütörtök

Zöld táska

Megláttam egy angol nyelvű blogban és megtetszett ez a fazon. Eldöntöttem, hogy én is varrok egyet. Ebben a borús esős időben annyira vágyik az ember valami színesre, hogy legalább varrjam bele egy táskába, ha már az ablakon kinézve minden szürke. Ezzel az érzéssel varrtam tegnap estefelé ezt a táskát.







Zöld pamutvásznakat szedtem össze, csíkosra készítettem a lehajtható fedelét, ami patenttal záródik. Átvethető, szabályozható hosszúságú a füle, amit saját anyagával diszítettem.


 Belül pedig sok-sok zsebbel, hogy ne kelljen keresgélni benne semmit. A táska tartásáról merevítő közbélés gondoskodik.




Mérete:30*23*7 cm

Ezt a fazont még más színekben is el fogom készíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése