Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. június 15., hétfő

Katicák, nem csak Katicáknak :)

Egy megrendelőm kérésére elég hosszú tervezgetés és utánajárás után készítettem el az első katicás táskát. A hölgy kérése az volt, hogy sok katica legyen rajta és virágok, de ne legyen világos. Az már az én igényem volt, hogy ne legyen gyerekes, hanem izléses . Bejártam Tolnát-Baranyát katicás anyagért, körülnéztem az összes webáruházban, de ezen az egy katicáson kívül semmit sem találtam. Viszont ez nem felelt meg a kritériumoknak, mert világos és nem virágos. :(
Zsuzsi bejárta fél Budapestet anyagért, aztán hozta a fekete alapon virágosat. Ekkor már tudtam, hogy hogyan lesz belőle virágos és katicás! Elmeséltem Zsuzsinak az elképzelésemet, de nem lelkesedett különösebben az ötletért. Ennek ellenére megvarrtam.



 Félkészen .

 A belső zsebek sorakoznak. Díszítettem őket.

Kivágtam a katicákat 6x6 cm-es négyzeteknek, ugyanekkorát a feketéből is és bélyegtechnikával elkészítettem belőle egy darabot. Kívánkozott bele a piros, ezért körbekereteztem pirossal. Aztán mire elkészült nemhogy nem gyerekes, de nagyon csinos darab kerekedett belőle. Annyira, hogy nem győztem őket gyártani. :)

Mérete: 35x25x6 cm.

Még nem untam meg varrni! Szívesen elkészítem kívánságra más méretben és fazonban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése