Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. július 27., hétfő

Az első babatakaró az első unokámnak

Soha eddig nem éreztem késztetést, nem kaptam felkérést baba takaró varrásra, de ami még nem volt minden lehet - mondják. Amikor megtudtam, hogy unokával ajándékoznak meg a gyerekek azonnal megfogalmazódott bennem, hogy akkor takarót fogok varrni. Nem olyan régen derült ki, hogy valószínűleg kislány lesz, onnantól kezdve rózsaszínben álmodtam. Kicsit leforrázva éreztem magam, amikor elmondták a gyerekek, hogy nem akarnak rózsaszínt. Legyen inkább zöld.

Nehezen tudtam megemészteni, újratervezést indítottam, minden erőmmel azon voltam, hogy megbarátkozzam a zölddel - kislánynak. Aztán jött egy gondolat, hogy a szülők egy zöld-lila takarót kértek saját részükre, akkor legyen valami hasonló a babának is.

Először is azt tudtam, hogy madárka, virág, pillangó és a neve lesz rajta. A mérete adott volt, ezért a rendelkezésre álló fehér részt kellett ízlésesen kitölteni. A virág innen lemaradt, de kerül majd a párnára.








A garnitúra  tartalmazni fog egy kispárnát és egy fejvédőt is a kiságyba - hasonló díszítéssel.

Azt érzem, hogy a gazdag tűzéssel belevarrtam minden szeretetemet. Ölelje a takaró helyettem is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése