Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. augusztus 22., szombat

Csajos táska az ősz színeivel





Már jó régen varrtam táskát, most elhatároztam, hogy kell egyet készítenem. Ezzel a barna virágos anyaggal már jó ideje szemeztem. Áttúrtam a készleten lévő barna egyszínű anyagokat és ráakadtam erre a velúr hatású kellemes barnára, ami színben nagyon passzol a virágoshoz. A fazon sem igazán új, hiszen sok ilyen fekvő nagyjából ekkora táskát varrtam már. Amiben mégis eltér az eddigiektől, hogy a sarkát lekerekítettem és becsippentettem, ettől kapta a mélységét.

A füle akkora, hogy kényelmesen vállon hordható legyen, de kézben sem ér a földig. Cipzárral záródik és csipkével, szalagokkal, yoyóval díszítettem.

Amint látszik belül rendkivül praktikus a sok zseb miatt. Egyik oldalon a virágos anyagból, mélyebb, a másik oldalon a bélés anyagából alacsonyabb zsebekkel tettem jól kihasználhatóvá. Szeretem, ha a táskában nem ömlesztve vannak a dolgaim, hanem zsebekben. Sokkal könyebb megtalálni, nem kell többször megkeverni, átforgatni a táska tartalmát, mire ráakadsz pl a szemüvegtokra vagy a golyós dezodorra.

Ebből at anyagból nem lesz még egy ugyanilyen táska! Egyrészt, mert már legfeljebb egyhez van anyag, másrészt pedig legyen egyedi! Ha megveszed csak Neked lesz ilyen!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése