Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. május 5., kedd

Újrahasznosítás jegyében avagy egy szoknya új élete

Kedvenc unokahúgom kért tőlem egy táskát. Gondozónőként dolgozik, motorkával járja a falut. Kérés az volt, hogy erős legyen és akkora, hogy az A4-es iratai beleférjenek, vállon átvethető füle legyen.


Kinéztem erre a célra egy kockás szoknyát, amit a turiból hoztam. Vastag, inkább kabátszövet az anyaga, nem is annyira szoknyának való. Fekete-fehér kockás. Az anyag választásnál mindenképpen szerepet játszott, hogy a bordó-fehér pöttyös anyag passzoljon hozzá, mert Edit szereti a piros és bordó ruhákat. 

A táska mérete 35x25x8 cm.

Az elejére egy külső zsebet varrtam, aminek a bordó pöttyös lehajtható fedele tépőzárral záródik. A zsebben még egy kis zseb van akár a telefonnak, akár egyéb apróságnak.
A belsejét világoskék batiszttal béleltem, egész szélességben zsebet kapott, amit fehér csipkével díszítettem.

A cipzárt is bordó pöttyös anyagba varrtam.
Összességében kicsit retró stílusúnak mondanám. Tartása, színe, mérete, zsebei miatt praktikus és jól kihasználható táska lett belőle.
Vannak még elfekvőben szoknyáim! Sőt, ha van valakinek egy kedvenc régi szoknyája vagy nadrágja szívesen varrok belőle táskát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése