Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. április 23., hétfő

Ágytakaró párnákkal

Néhány héttel ezelőtt varrtam Zsuzsinak egy takarót. Érdekessége, hogy sajátfestésű kiselejtezett ágyneműből készült. Az anyagokat Zsuzsi festette, én pedig megvarrtam. Vastag flízzel béleltem, középen kukacoltan, a szélén pedig virág mintával tűztem le.
Az egész úgy kezdődött, hogy akartam varrni két székpárna huzatot. El is készítettem, de annyira szépnek találtam, hogy úgy gondoltam, erre kár lenne ráülni,  akár egy szép takaró is lehetne belőle. Egy hétig nézegettem, megmutattam Zsuzsinak és mivel neki is tetszett az ötlet, ezért a párnákhoz készítettünk hozzá illő takarót.
Mivel ez csupán a második takaró, amit varrtam, bőven vontam le tanulságot... Máskor több ráhagyással szabom. Nem gondoltam, hogy a tűzés ilyen sokat fel fog venni. Lehetne úgy 5-6 cm-rel hosszabb. Azért attól még funkcionál a tulajdonos örömére.



1 megjegyzés: