Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. április 15., vasárnap

Képek









Már jó ideje szerettem volna valami fali képet varrni, most egyszerre hármat is alkottam. Az elmúlt héten és a hétvégén képeket készítettem. A legelső a tulipános volt. Alapja egy maradék gyapjúszövet. A virágokat kétoldalas vetex-szel erősítettem fel, majd rávarrtam az alapra. Kacskaringós mintával, szabad gépi tűzéssel tűztem. A legjobban a kosár és a "keret" anyaga tetszik, bár nem éppen foltvarrós anyag, de a mintája és a színe rögtön megragadott, amikor megláttam a méteráru boltban. Már akkor tudtam, hogy ebből képkeret lesz.















A második a yoyo virágokkal díszített kép - a yoyok Zsuzsi ügyességét dícsérik:) Az alapja egy hétig állt, nézegettem, milyen virágok kerüljenek rá, aztán Zsuzsi varrt egy kosár yoyot, ezzel eldőlt, hogy milyen lesz. Szerintem jó választás.











A harmadik pedig a baglyos. A baglyos több napig készült, nem tudtam, hogy milyen szemük legyen a madaraknak. Több verziót kipróbáltam, anyagból vágtam ki apró szemeket, nem volt az igazi, de a kedvenc rövidárusom segített megoldani a gondot, ő ajánlotta a kész szemecskét. Ennél a képnél az apró alkatrészeket szóróflakonos ragasztóval rögzítettem, azután varrtam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése