Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. november 12., csütörtök

Ismét egy babatakaró

Kedves ismerősöm kért meg ennek a takarónak az elkészítésére. Baglyos, pillangós, virágos legyen és rózsaszín!


Összeszedtem az esélyes anyagokat aztán szépen sorban kiestek a nem odavalók. Így három fő szín maradt: rózsaszín, kék, sárga. Ezeken belül sem sok árnyalat. Az alapot egy kellemes halvány-fáradt rózsaszín adja, amit világoskék, halvány rózsaszín-kockás majd egy vékony fehér szegély fejez be. A halvány színekhez nekem nem illett volna sötétebb barna faág, ezért a díszei is világosak lettek. A pöttyös ár és levél kedvesen játékos. Rózsaszín és kék baglyok, szintén rózsaszín és kék pillangók és a felhasznált anyagokból készült a név is.
Sajnos a fotó nem adja vissza az eredeti színeket. Élőben sokkal kevésbé hangsúlyos a kék, jobban látszik a rózsaszín kockás szegély.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése