Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. március 31., kedd

Kékfestő - sokak kedvence

Ismét elővettem a kékfestőt. Akik szeretik a kéket és a csipkét, azok nagyon tudnak rajongani érte. Nekik szeretnék örömöt szerezni ezekkel a darabokkal.



 Első kőrben három darabos kollekció. Neszi, telefontok és pzs tartó. Egy női táska nélkülözhetetlen tartozékai.


Mindegyikből négy db készült. :)

A négy neszi. Róluk sem sajnáltam a csipkét!

A neszit egy belső kis zsebbel tettem még praktikusabbá az egészen apró dolgok részére.


Miért is szeretjük - már akik szeretjük a kékfestőt? Örülnék, ha megosztanátok velem, kedves olvasóim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése