Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. május 25., vasárnap

Májusi kedvenc: a colour blocking

Nemrég még vacogtunk, most meg nyakunkon a nyár... hihetetlen! És bár én a téli mínuszokban és a szürke, esős időben is szívesen veszek fel színes, élénk ruhákat, de most jöjjön ez a téma a nyár ürügyén.



A colour blocking nem új találmány, tulajdonképpen már a '80-as években is trend volt. A lényege, hogy a ruháid és kiegészítőid nem egy szín különféle árnyalatait vonultatják fel, hanem különböző színű, de csupa egyszínű darab. Ez lehet csupán kettő, de akár 3-4-5 szín is. A lényeg, hogy összhangot alkossanak. Ezt úgy tudod elérni, ha a színek tónusa hasonló. Például csupa élénk szín, vagy csupa sötét, vagy csupa mély, vagy csupa pasztell.

A lookbook.nu oldalon találtam a bejegyzésben látható szerintem nagyon jól sikerült outfiteket. Ti melyiket tudnátok magatokon elképzelni?


Vidám és harmonikus

Figyeld az övet, a cipőt és a táskán megjelenő sárgát...

Mit szóltok a táskaválasztáshoz?

Egyszerű - nagyszerű

A ruha, blézer, táska, gyűrű remek, de a cipő... Kilóg a sorból a fekete.
Egy lila cipővel pedig talán komolytalan lenne... Mit gondoltok?

Piros, kék, fekete. (Ha valakinek van tippje, hogy hogyan készült a kép, ossza meg velem,
mert ezen gondolkodom egy ideje...)

Mit gondoltok, illik hozzá ez a táska?

Pasztellben is szép!

Na, EZ egy tökéletes táskaválasztás. Szerintem. :)

Gyönyörű!

Két szín is elég hozzá!

Én is nagyon szeretek így felöltözni, szívesen párosítom a pirosat a zölddel, a lilát a kekivel, a türkizt a püspöklilával... És ha csupa egyszínű darab van rajtam, a táska, ha stílusában passzol, esetleg lehet mintás is. Például egy türkiz bársony táska, vagy egy fekete-lila filodendronleveles táska. Egyébként ez most a két kedvencem.

Szerintetek milyen táskák, kiegészítők illenek leginkább a colour blocking stílushoz?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem csináltak egy képet a lányról ahogy egy padon ül, illetve csak a háttérről. Rétegként egymásra rakták, majd ahol a lány van ott az a réteg az erősebb, ahol a háttér ott pedig az, így eltűnik a pad. SZERINTEM így csinálták, legalábbis én így csinálnám :D macerás, de meg lehet oldani.

    VálaszTörlés