Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. május 5., hétfő

Az első darabok...

Igéretem szerint a farmer korszak következik.
Íme az első darabok:


 Ez egy sok féle farmer kockákból összevarrott, némi saját festésű anyaggal kombinált bugyor szerű táska.
Világos bélése van és belül egy több osztatú zsebbel. A szája zsinórral összehúzható. Pár yoyóval díszítettem. A táska füle hevederből készült festett anyag kombináció teszi színesebbé. Készült hozzá egy kis neszi is apróságok tárolására.


Ugyanaz a fazon nyers len szalaggal egészen más hangulatot ad. A díszítése farmerből készült.
A sornak még nincs vége. Terveztem kisebb és nagyobb táskákat is elegánstól a romantikusig - sőt pasisat is. Nézzetek be máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése