Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. február 4., kedd

Cuki, csajos laptoptáska

Örültem volna, ha a táska boldog tulajdonosa írja meg ezt a bejegyzést - kiszínezve az érzéseivel és tapasztalataival vele kapcsolatban.






Még karácsony előtt együtt láttuk meg ezt a gyönyörű türkiz-drapp bársonyt egy méteráru boltban. Akkor beleszeretett Zsuzsi, ezért vettem belőle fél métert, hogy majd, valamikor megvarrom.

Reméltem, hogy valami különösen szép táska kerekedik belőle, hiszen az anyag magában sem egy hétköznapi. Vasárnap Zsuzsi a rossz idő miatt nem tudott visszamenni és nekiláttunk megtervezni és megvarrni a laptop táskát. 

Viszonylag felkészületlenül ért a feladat, nem volt itthon merevítő bélésnek való felmosó, pedig karácsony előtt azt hiszem az összeset én vettem meg a Lidlben - na jó ez azért túlzás, de legalább 25 db-ot és egy sem maradt, hiába kutattam föl a varrószobát érte. Szerencsére voltak régen elkezdett, aztán valamiért félbemaradt tűzött bélések, ezeket szabtam fel és milyen jól tettem, a több rétegtől sokkal jobb tartása lett. Ezután mindig így csinálom! 

Eredetileg a táska összes dísze a két gomb lett volna, de nekem  kívánkozott rá még egy kis valami, amitől egyedi lesz, különleges, nőies. Megkérdeztem Zsuzsitól, mit szólna egy kis csipkéhez? Néhány variációban rápróbáltuk a táska fedelére és ez a verzió jött be mindkettőnknek.


A gombokat Zsuzsi választotta ki és varrta föl. Nem volt könnyű kiválasztani, hiszen akárhányat rápróbált mindegyiktől egészen más hangulata, arca lett a táskának. Az is szempont volt, hogy mi van itthon, hogy a csipkén és a gombolásnál egyforma, de legalább nagyon összeillő legyen. Ezek az ezüst színű csillagos gombok feleltek meg leginkább a fenti feltételeknek.


x

Amikor karácsonykor Kata táskáját varrtuk, akkor Zsuzsinak nagyon megtetszett azon a táskán a hátsó zseb, ezért került erre is egy olyan zseb.
Elől kívül két zsebet kapott, belül pedig laptop biztonsági övvel, a szokásos kulcstartóval és egy fél literes vizes palack tartóval igazán extra táska lett belőle. 






Nagyon sok munka és rengeteg anyag van benne, most értem, miért olyan drágák az egyedi laptop táskák....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése