Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. február 26., kedd

Mostanában varrtam

Már régen történt az utolsó blogbejegyzés. Dia barátnőm meg is kérdezte, hogy mit varrtam mostanában? Valójában semmi különöset. Néhány apróságot. 
Be szeretném mutatni ezt a helyes kis könyvborítót, amit egy már rendesen lerongyolt verses könyvre varrtam.

A szeminol technikával készült könyvborító sötétkék-fehér színű, visszafogottan elegánsra sikerült.



Már egy ideje mondogatja Zsuzsi, hogy mutassam be a varrószobámat, ami valójában a Gábor volt szobája. A tél beálltával a konyhából kitanácsolt a férjem, mondván, hogy ez nem varroda, hanem konyha. Nyáron nem volt gond, mert a nyári konyhában  főztünk, étkeztünk. Sok töprengés után végül hagytam magam rábeszélni, hogy pakoljak be a fiam szobájába, ami már "lakatlan". Nem volt könnyű. A ruháinak nagy részét elvitte, a többit kiválogattam, kidobáltam, eltettem és helyükre az anyag gyűjtemény egy része került. A kisebb darabokat szépen sorrendbe a nyitott polcra pakoltam.




  Kosarak, dobozok segítenek a rendszerezésben. Ezekben csipkék, szalagok, cipzárak, apró fecnik vannak.

A nagyobb - több méteres darabok a szekrény pocaira kerültek.
 A felső szekrénybe olyan ruhák, nadrágok, ingek, amik várják, hogy újjá szülessenek. Mosószeres dobozokba gombokat, gyöngyöket gyűjtök.

 Az íróasztal, ahol a bejegyzések készülnek
 A varrógép, a szabóasztallal és a hűséges segítőm.

 Tegnap este kipróbáltam egy blokkot. A kék anyagokból szabtam 60 db négyzetet, amiből majd ilyen blokkok készülnek papírvarrós technikával. Egy lepedő feláldozásával pedig takaró készül belőlük. Még kell néhány belőle! Ma este szeretnék párat még megvarrni. A későbbiekben majd beszámolok a haladásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése