Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. december 2., vasárnap

Fali zsebes 2.

Az történt, hogy az előző kerek zsebest megvették a boltomban. Mivel amikor azt varrtam egyszerre kettőt szabtam ki, nem volt nagy munka gyorsan megvarrni a másikat. Egy kicsit megvariáltam a díszítését. Több virág került rá. Ajánlom karácsonyi ajándéknak, névnapra, szülinapra, vagy csak úgy. Szívesen elkészítem más színben is. Mérete: 30 cm. A zsebét egy nagyobb és egy kissebb részre osztottam. Kiválóan elfér benne a befizetetlen csekk, a kiváltásra váró recept, vagy egy jegyzetfüzet cerurák, tollak, de akár fésű és kefetartó is lehet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése