Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. december 3., hétfő

Torták

Amikor nem varrok, olyankor lehet, hogy egy tortát készítek... szavak helyett a képek:

Egy családtagnak szülinapra készült citromkrémes máktorta

Egy hatalmas gitártorta Gábor diplomakoncertjének alkalmából.


Bukósisak torta egy motoros srácnak - Kiki baráti társaságából



Nagyon csokis, nagyon illatos szülinapi torta




Feketeerdő torta szülinapra sok-sok habbal, nagy szeretettel:)


Kenyérféléket is szívesen sütök
 Egy gesztenyés torta Editnek. Tejszínes krémmel és tejszín díszítéssel. A tetejére csokis gesztenyegolyókat tettem és a virág szirmokra néhány ezüst cukordrazsét..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése