Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. március 29., péntek

Egy drapp táska megrendelésre

 Dóri és Gyuszi kérték, varrjak egy táskát Dóri anyukájának. Nem volt nehéz dolgom, mert félkészen van több darab, ami annyit jelent, hogy kiszabva, megvarrva a bélése, a közbélés, így bármikor nagyon gyorsan megvarrhatok kérésre olyant, amilyent választanak.


 A kérés az volt, hogy egyszerű legyen és állítható fülhosszal, amit átvetve is lehet viselni. Ezt a fazont eddig csak két füllel varrtam, de nagyobb lehajtó fedővel egyfülesen is jól néz ki. A közbélésén is kicsit változtattam. Eddig flízzel béleltem, amitől pufika lett, most viszont felmosóra steppeltem a flízt, ettől jó tartást kapott. Remélem a használat során is csak előnyére válik majd az újítás. A fülét hullámos varrással 3 sorosan tűztem. Egyetlen dísze, az elején a barna csipke. Ettől visszafogottan elegáns és nőies.


 A bélése krémszínű vászon. A zseb, ami a táska mindkét oldalára került kisebb és nagyobb részre osztva - a könnyebb megtalálhatóság miatt téglaszínű, a napi jó érzés miatt pedig csipkét is varrtam. Tovább fokozza a táska praktikusságát a pántra varrt karabiner a kulcsok részére.
Amint látszik is mágnespatenttal záródik.

                                   

 Ugye nem gondolnátok, hogy ez a legszebb pillanata a táskavarrásnak? Igen, a kifordítás. Miután órákig dolgoztam rajta és mindig a visszáját mutatta, most látom meg először a színét. Magát a kész művet.  Ezt nem adnám ki a kezemből semmiképp. Ilyenkor vegyes érzéseim vannak. Örülök, hogy készen van, ugyanakkor sajnálom, hogy nem dolgozom rajta többet. Valójában ezért a pillanatért csinálom.  Ettől kezdve már gyakorlatilag készen van a táska. Remélem tetszeni fog a megrendelőknek és a tulajdonosának is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése