Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. augusztus 14., kedd

Újra varrok

Kedves Látogatóim!

Hosszú szünet után ismét varrok. A fiam esküvőjének az előkészületei nagyon lekötöttek és sajnos elkerültem a blogomat, de tegnap ismét nekiláttam a varrásnak. Első körben anyagokat festettem az új alkotásokhoz. Mivel sok dolgot szeretnék az elkövetkező három hétben megvarrni, ezért egyszerre több mindent kezdtem el. Az elkészült munkáimat csak félkészen fogom bemutatni, mintegy kedvcsinálónak, mert kiállításra varrom őket. Szeretném, ha ott tekintenétek meg őket. A kiállítás helye: Hidas Művelődési Ház
Ideje: 2012. szeptember 2. 13 óra. Szeretettel hívok és várok mindenkit!
Régi munkáimból is viszek, ami még a birtokomban van. Az újakat akár meg is lehet vásárolni, de mindenképpen közelről megnézhető, sőt kézbe vehető.
Nézzetek be holnap is a képekért!!.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése