Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 9., szombat

Farmer kollekció

Váratlan és megtisztelő meghívás érkezett a napokban: Pécsre, a Tüke piacra hívtak a termékeimmel. Mivel mostanában ezerrel dolgozom a Womanity fesztiválra szánt romantikus kollekción, és közben teljesítem a megrendeléseket, eléggé váratlanul ért a dolog. 



Ennek ellenére valahogy sikerült egy egész farmer kollekciót tervezni és kivitelezni. Készült bele három kisebb táska, különböző méretű laptoptáskák, tablet-tokok, tolltarrtók, neszesszerek és telefontokok. Ezen kívül beleillik a kollekcióba egy nagy méretű macskás táska és egy kalapos Zsuzsis táska is, amikről később fogok írni.


Ezek a darabok nagyon a szívemhez nőttek. Sikerült nagyon jó anyagkombinációt összeállítanom: újrahasznosított, de jó minőségű farmer, nyers lenvászon, továbbá szürke és kék pöttyös és aprómintás pamutvásznak. Egyikre-másikra natúr pamutcsipke, szaténszalag vag rusztikus fagomb is került. 



Az első Tüke piacomat sajnos elmosta az eső, de legalább még nézegethetem itthon ezeket a szép farmer cuccokat! :) De természetesen nem szeretném örökké nézegetni - mindegyik megvásárolható!

Hamarosan írok róluk külön-külön is! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése